Re: IPad

Autor: PSYLO <PSYLO.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Thu 04 Mar 2010 - 17:22:53 MET

kamil pisze:
> Inna sprawa, ze wpadanie na grupe z zamieszaniem "powiedzcie mi, bo
> wyszukiwarka zepsuta, a jak nie to po co tu jestescie" nigdy nie bylo
> dobrze odbierane..

Zgadza się, dlatego też tego absolutnie nie popieram. Niemniej jednak
nie podoba mi się automatyczne obszczekiwanie każdego, kto tylko sypnie
w poście tagiem "apple", to zakrawa na śmieszność. Zadał złe pytanie i
na złej grupie - można to w kulturalny sposób powiedzieć i odesłać w
odpowiednie miejsce bez snucia teorii spiskowych...

--
PSYLO