Re: IPad

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Thu 04 Mar 2010 - 17:19:42 MET

"PSYLO" <PSYLO.wytnijto@o2.pl> wrote in message
news:hmomeu$mib$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> Czy was wszystkich, "oponentów" autora postu, do jasnej choinki pojebało?
> Człowiek zadaje zwyczajne pytanie, a tutaj nagle pojawia się banda tumanów
> zw swoimi "mądrościami". Zapytał w złym miejscu? To napisz gdzie indziej
> ma się zwrócić i kropka, proste. I guzik z tego, ze IP z Australii. Ipad
> to tylko rzecz, kawałek plastiku, blachy i krzemu. Pytanie o niego nie
> jest obrazą matki, więc po co się tak rzucacie? Czasami jestem przerażony
> jak obserwuję w jakim kierunku zmierza pl.comp.pecet...

Zmierza? Nie przesadzajmy, polski usenet czytale juz za czasow modemu 33.600
i polgodzinnego dodzwaniania sie na 02021... Tak bylo zawsze.

Inna sprawa, ze wpadanie na grupe z zamieszaniem "powiedzcie mi, bo
wyszukiwarka zepsuta, a jak nie to po co tu jestescie" nigdy nie bylo dobrze
odbierane..

Pozdrawiam
Kamil