Re: grzejacy sie dell d630

Autor: Andrzej K <k2wk2_at_xxx.wp.pl>
Data: Wed 03 Mar 2010 - 18:20:41 MET

Użytkownik "fiZZyk" <Nuniez__22@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:hmlvor$5ii$1@news.onet.pl...
| Witam
|
| Posiadam noteboka dell-a D630. Ale, cholernie sie grzeje. Speedfan
pokazuje;
| GPU - 75st
| HDD - 49st
| Temp1 - 69st
| Core0 - 52st
| Core1 - 50st
| core - 62 st
|
| konfig.
| C2D T7500
| hdd 250 GB
| nVidia Quadro 130M NVS
| 4 GB ramu

> [...]
Podobne objawy miałem przy uszkodzonym gnieździe UB. dotyczyło to DELL C400
jak i również HP NX 9420. Jeśli brutalnie podłączysz USB potrafią się
powyginać styki i robi się zwarcie. Komp. grzeje się non stop, wentylator
pracuje prawie cały czas. Po naprawie gniazd (wymiana) problemy ustąpiły.

Andrzej