Re: Linux? do Lifebooka S6120

Autor: BAREK <barek_at_plusnet.pl>
Data: Wed 03 Mar 2010 - 07:52:23 MET

W dniu 2010-03-02 21:26, BAREK pisze:
> Witam,
> Mam takiego Lifebooka i chciałem zainstalować na nim jakiś inny system
> niż Windows, jakiego Linuxa byście polecali, a może coś innego?
>
> Bartek
Dziękuje za odpowiedzi, może powiem czego oczekuje po systemie
zainstalowanym?
-prace biurowe, w tym obsługa drukarek pracujących w sieci
-szeroko pojęty internet; www, poczta, GG i Skype jeśli to możliwe,
-multimedia,
-żeby system miał świadomość tego, że stoi na laptopie i jakie są tego
konsekwencje ;-) /tryb oszczędzania energii na baterii, świadomość
dodatkowej wyjmowalnej baterii zamiennej z napędem CD.

Nie potrzeba wodotrysków, ale prostej i intuicyjnej obsługi dla usera,
nie mulenie się sprzętu, praktycznie bez doinstalowywania czegoś tam,
Fajnie by było jakby się system sam aktualizował.

Bartek