Re: jaki notebook?

Autor: olo <olo69maupapocztafm_at_nospam.com>
Data: Tue 02 Mar 2010 - 22:57:10 MET

W dniu 02.03.2010 21:08, adam pisze:
> Witam,
> Chce kupic nowego laptopa. Do tej pory uzywam 5 letniego HP NX9020 i jestem
> bardzo zadowolony, ale HP chyba juz nie jest tak bezawaryjne. Zalezy mi
> glownie na bogatym wyposazeniu (hdmi, wbudowana kamera, bluetooth) i
> niezawodnosci/gwaracji (najlepiej 3 lata). Zastosowanie to internet, poczta,
> raczej typowo biurowe zastosowanie. Wielkosc 15". Cena do 2700PLN. Jakiego
> producenta polecacie?
> Dzieki, pozdrawiam
> Adam

ja nie chciałbym wywoływać flame, ale z uwagi na rodzaj działalności
jaki prowadze miałem w swoich rękach już trochę laptopów różnych firm.
Nie testowałem ich może od a-z, raczej moim zadaniem było zainstalowanie
na nich systemu operacyjnego.

Porównując do tego laptopa jakiego ja uzywam (ASUS F3sv) oraz którego
używałem jakis czas temu (toshiba) musze przyznac, ze w porównaniu do
acerów, fujitsu siemens, benq czy wlasnie HP wykazują się nieprzeciętną
kulturą pracy. Toshiba (której obecnie nie ja uzywam, ale nadal, ze tak
powiem pozostała w rodzinie) mimo swojego wieku (hmm 4-5 lat) wiatraka
uzywa sporadycznie a i na baterii (oryginalnej) jeszcze sporo popracuje.
Dodam, ze laptop ten lekkiego zycia nie ma: nierzadko pracuje gdzies w
poscieli nie majac dobrego odprowadzenia ciepła, tu gdzies o cos
zawadzi, albo śpi na nim siersciuch.

Moj obecny asus ma nieco lżejsze zycie, chociaz w plecaku wedruje razem
ze mna krok w krok. Jak w pokoju jest cicho to mam wrazenie, ze glosniej
oddycham niz pracuje wiatrak ;). Jesli chodzi o asusy to ponoc po pewnym
czasie uzytkowania zaczynaja łapac lekkie luzy na klapie. Niestety musze
to potwierdzi. Tyle, ze laptop ma juz blisko 2 lata, a luzy, biorąc pod
uwagę ilosc operacji na klapie są naprawde minimalne. Myślę, że
popracuje na nim jeszcze pare lat, zanim zaczna one byc na tyle
odczuwalne, by pomyslec o zmianie sprzetu na inny

Jesli zas chodzi o laptopy, ktore mialem okazje przetestować. Pierwsza
sprawa: glosnosc wiatrakow. Nie wiem oczywiscie w jakim wieku laptopy te
byly, ale biorąc pod uwagę podzespoly nie mogly byc przedpotopowe. Druga
sprawa: temperatura. Nie chcialbym widziec co taki laptop, ktory
podgrzał ławę na której stał zrobiłby owinięty w kołdrę

Reasumując i odpowiadając na zadane pytanie :)
Polecam dwie marki: toshiba oraz asus

--
pozdrawiam!
http://webtrunki.pl - piwa, wina, wódki, domowe wyroby