Re: AHCI-->IDE

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Mon 01 Mar 2010 - 13:14:26 MET

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "OMSON"
>Jeśli instalacja/reinstalacja sterowników urządzenia nie ma nic
>wspólnego z zagadnieniami sprzętowymi, to masz rację.
>Z drugiej strony na starcie pytałem na dedykowanej grupie poświęconej
>OS-owi i nie otrzymałem satysfakcjonującej odpowiedzi. Zwróciłem sie o
>pomoc tutaj...

Wiem. Dlatego zdziwiłem się, że szukasz tu, skoro wiesz, że to złe
miejsce.

>Jesteś w stanie wykrzesać z siebie odrobinę empatii? :)

Jaaaa? Nigdy! :-P

>A wiesz może jakie one są?

http://www.gigabyte.com.tw/Products/Motherboard/Products_Spec.aspx?ProductID=3090
http://www.gigabyte.com.tw/Products/Motherboard/Products_Spec.aspx?ProductID=3280

Wygląda na to, że rev.1.1 "Meet European Union EuP(Energy-using
Products) requirement "

--
.\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\.