Re: obraz z ekranu laptopa wygasza się - dziwny przypadek

Autor: nom <nom73_at_usunto.gazeta.pl>
Data: Mon 01 Mar 2010 - 07:14:25 MET

Użytkownik "micz" <micz81@yahoo.com> napisał w wiadomości
news:777464d1-767e-4da2-9318-08f277f00605@y11g2000yqh.googlegroups.com...
> Czy to też pasuje do objawów padniętej świetlówki?

Nie wiem ile w matrycy LCD masz świetlówek, ale niektóre układy inwertera
porównują sobie prąd świetlówek i przy dużej różnicy prądu wygaszają
wszystkie. Należałoby sprawdzić samo podświetlanie podłączając do układu
inwertera napięcie zasilające. Miałem przypadek w monitorze LCD Iiyamy, że
po kilku sekundach wygaszało podświetlanie, okazało się, że 2 z 4 świetlówek
nie świeciły.