Re: sprzetowy kontroler raid

Autor: Onufry Zagloba <zagloba.onufry_at_gmail.com>
Data: Fri 26 Feb 2010 - 12:32:43 MET

On 25 Lut, 22:15, ToMasz <twit...@gazzeetta.pl> wrote:

> Do eksperymentów postaw soft-raida0. Bedziesz
> miał w praktyce wydajność prawie taką samą jak z hardwarowego. Bedzie to
> wydajność w konkretnych przypadkach siegająca 200% wydajności jednego
> dysku.

Byłbyś tak miły i podał nieco więcej konkretów o tym software RAID?
Tzn. interesuje mnie przepis jak go sworzyć pod XP. Znalazłem jakieś
poradniki ale albo mówią o tworzeniu pod Linuchem albo są dość mętne w
opisie.

Konkretniejszy opis to:
http://www.techimo.com/articles/index.pl?photo=149
Ale nie mogę w tym momencie sprawdzić czy to działa a jak się już za
to zabiorę to chciałem to skończyć ;-)

I na koniec przepraszam za NTG.

--
Pozdrawiam