Re: sprzetowy kontroler raid

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Fri 26 Feb 2010 - 08:45:53 MET

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "marfi"
>Lej sikiem prostym na tych co Ci odradzają (bo ich nie stać na dwa dyski i
>odrobine ryzyka) - do odważnych świat należy czyli sprawdź i daj znać jak to
>działa...

Idź do mojego prezesa i powiedz mu, że go nie stać na dwa dyski
i odrobinę ryzyka. Naprawdę, tu piszą też ludzie, którzy mają trochę
więcej doświadczenia niż domowy pecet.

>PS: Przez blisko dwa lata testowałem RAID1 na 2*WD320.

Bo oczywiście wątkotwórca pytał o RAID-1, prawda?

--
`b  Kruk@epsilon.eu.org   d'