Re: telefon komorkowy i ups

Autor: doom3 <doom3mk_at_o2.pl>
Data: Fri 26 Feb 2010 - 00:56:22 MET

Użytkownik "MC" <m5c@go2.pl> napisał w wiadomości
news:hm67cp$dhs$1@node2.news.atman.pl...
> Użytkownik "::-::dysmorfofob::-::" <lookas_2002@poczta.onet.pl> napisał w
> wiadomości news:hltuot$e5v$1@pippin.nask.net.pl...

> Zielonego skrzata możesz wyłączyć. Wtedy APC działa bardziej
> konserwatywnie. Wszystko jest z detalami opisane w instrukcji.

O widzisz "MC" wiedzialem, ze zjawisz sie w potrzebie ;)
Cos tam mi sie wlasnie kojarzylo, ze po r-esie mozna by ta opcje wylaczyc,
ale nie zajarzylem, ze to w tych modelach "back-ups" bylo dostepne.

Watkotworca opisuje wersje ES, to cos wygladajace jak jedna wielka listwa
antyprzepieciowa... w tym tez funkcje green-power idzie wylaczyc ?

--
doom3