Re: sprzetowy kontroler raid

Autor: de Fresz <defresz_at_NOSPAMo2.pl>
Data: Thu 25 Feb 2010 - 21:18:57 MET

On 2010-02-25 17:43:57 +0100, "Papa5merf" <5merf@wp.pl> said:

> czytałem testy, zresztą poto ten raid 0 wymyślono, co nie?:O)

Aaaaa, czytałeś... Owszem, po coś wymyślono, ale celem nie był
użytkownik domowy. Ale jeśli bardzo chcesz, to nikomu nic do tego jak
wydajesz swoje pieniądze, choćby i zupełnie bez sensu.

> wiem że przy małych plikach ten raid siada, nie znam szczegółow
> technicznych, więc na czym traci się ten czas na tych małych plikach?:O)

Na ich odszukaniu.

> tak, często,

Śmiem wątpić.

> a nawet jk by się zdażało sporadycznie to i tak warto coś pszyśpieszyć,

Tak dla sportu? Nie warto. Ale jeśli chcesz, to droga wolna.

> czasami zdaża mi się kopiować znajomym po 100GB filmuf,

A ten znajomy to oczywiście z własnym RAIDem przychodzi? I pod co mu go
wtedy podłączasz?

> kompresować wesela, śluby i inne i potem to też kopiować, nawet jak to
> robię sporadycznie to od ślęczenia cały dzień przed kompem i patszenia
> jak te karteczki pszelatują szlag trafia:O(

A od siedzenia 3/4 dnia trafi Cię mniej?

--
Pozdrawiam
de Fresz