Re: sprzetowy kontroler raid

Autor: Papa5merf <5merf_at_wp.pl>
Data: Thu 25 Feb 2010 - 17:43:57 MET

Órzytkownik "de Fresz" napisał:
> Używałeś i wiesz?

czytałem testy, zresztą poto ten raid 0 wymyślono, co nie?:O)
wiem że przy małych plikach ten raid siada, nie znam szczegółow
technicznych, więc na czym traci się ten czas na tych małych plikach?:O)

> Realnie to będą przyrosty na poziomie 30-60%, zauważalne głównie przy
> odczycie dużych plików większych niż 200 MB. Często w domu Ci się to
> zdarza?

tak, często, a nawet jk by się zdażało sporadycznie to i tak warto coś
pszyśpieszyć, czasami zdaża mi się kopiować znajomym po 100GB filmuf,
kompresować wesela, śluby i inne i potem to też kopiować, nawet jak to robię
sporadycznie to od ślęczenia cały dzień przed kompem i patszenia jak te
karteczki pszelatują szlag trafia:O(