Re: Jak przenieść partycję z jednego dysku na drugi?

Autor: Asia <joanna_prz_at_wp.pl>
Data: Mon 22 Feb 2010 - 13:36:58 MET

Użytkownik "nom" <nom73@usunto.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:hlt7r0$bm6$1@inews.gazeta.pl...

> Użytkownik "Q" <no@spam.pl> napisał w wiadomości

> Ma przecież obraz ISO bootowalne, w Nero ustawia wypal obraz. Cudów nie
> ma, musi działać, albo Nero coś zamieszał.

Ale plama !!!!!!!! Moja !!!!! To mój bios się "pomieszał" i nie widział
podczas startu napędu CD/DVD. Pod systemem był OK więc to mnie myliło.
Przepraszam za zamieszanie i stracony czas tych którzy mi pomagali! Teraz
Hiren`s startuje ja trzeba bez problemu.
Ostatnie pytanie: czy to bez znaczenia czy uruchomię Ghosta dosowego z tej
płyty czy też z Mini systemu XP tej płyty?

Raz jeszcze dziękuję za pomoc i serdecznie pozdrawiam!!!
Aśka