Re: Znikająca magistrala PCI Express - Windows 7

Autor: Andrzej W. <awa_wp.a_to_wytnij._at_wp.pl>
Data: Mon 22 Feb 2010 - 13:35:12 MET

W dniu 2010-02-22 13:08, Maciej Browarczyk pisze:
> No to ja nie czaje, masz dostep do nich czy nie?:) Napisales, ze
> wyslales jednego do serwisu, pozniej piszesz, ze sa oddalone o kilkaset
> kilometrow a pozniej cos o KVM i o niedzialajacej klawiaturze po USB.
> Masz kabel USB kilkuset kilometrowy?;)

Ale co tu jest niejasne? ;-)
"Wysłałem" znaczy "Dryń, dryń... Pani Basiu proszę go zapakować i
odesłać na ten adres."
KVMa chciałem użyć by dostać się do ustawień w BIOSie bez pośrednictwa
p. Basi.
KVM jest ethernetowy i kilka setek km mu nie przeszkadza.
Emuluje on klawiaturę i mysz USB niestety BIOS laptopa ich nie wykrywa.

--
Pozdrawiam,
Andrzej