Re: RAID1 dla laptopa

Autor: ToMasz <twitek4_at_gazzeetta.pl>
Data: Sun 21 Feb 2010 - 09:37:31 MET

strach pisze:
> Jestem zielony w temacie, proszę o radę. Chcę kupić dwa tanie 3.5-calowe
> zew. dyski 1 TB, podłączyć je do laptopa po USB i zrobić na nich RAID1.
Tak sie w praktyce nieda. System zobaczy 2 dyski i softwarowo moze na
nich zrobic "raid1". W wyniku tego ogłupiony system (w najlepszym
wypadku) zobaczy jeden dysk, z fatalnym transferem. Wtdedy bedziesz
musiał popregrywać nań co tam chcesz. Jednak jutro po podłączeniu dysków
raid-u już moze niebyć. na 99% go nie bedzie gdy dyski podłączysz do
innego kompa.

>. A może jest inne niż RAID1 bezobsługowe rozwiązanie?
na 99% jest, ale to soft, wiedz szukaj na windzianej grupie.
ToMasz