Re: Jak przenieść partycję z jednego dysku na drugi?

Autor: Q <no_at_spam.pl>
Data: Sun 21 Feb 2010 - 03:05:17 MET

> Sorki za bardzo się nie znam....
> Ale jeśli już mówimy o odpaleniu ghosta z płyty Hirens .... to czy tą
> płytę
> odpalamy podczas działającego systemu czy też powinna się odpalić podczas
> uruchamiania komputera kiedy w biosie zmienię start z CD? Bo u mnie nie

komp ma sie zabootowac z cd/dvd

> Zrozumiałam, że wystarczyło w Ghoscie klikać Local - Disk - To Disk i
> mogłam
> skopiować od razu obie partycje małego dysku na większy dysk?

jednak wole robic to "normalnie":
dzielisz dysk tak jak chcesz,
przenosisz partycje systemowa,
reszte normalnie kopiujesz

> Czy to pewny program?

raczej tak

> Bo podczas uruchamiania wyskakuje jakiś komunikat(nie znam wcale
> angielskiego)?

jaki tam angielski...
yes/no, disk/partition, to/from, source/destination
...wiecej nie trzeba znac.

> Hmmm.... no przyznam: niewiedza!!!!

dziwie sie, ze w ogole z taka wiedza podchodzilas do tematu :).
gratuluje odwagi - jak widzisz nie taki straszny jak go maluja

> Choć z drugiej strony obraz może się kiedyś przydać jak system zacznie się
> sypać?

tak