Re: Jak przenieść partycję z jednego dysku na drugi?

Autor: Asia <joanna_prz_at_wp.pl>
Data: Sat 20 Feb 2010 - 20:49:19 MET

Użytkownik "Q" <no@spam.pl> napisał w wiadomości
news:hlnf27$drj$1@news.task.gda.pl...
> [...]

Sorki za bardzo się nie znam....
Ale jeśli już mówimy o odpaleniu ghosta z płyty Hirens .... to czy tą płytę
odpalamy podczas działającego systemu czy też powinna się odpalić podczas
uruchamiania komputera kiedy w biosie zmienię start z CD? Bo u mnie nie
odpala jak startuje komputer. Tylko jak juz dziala system.
Zrozumiałam, że wystarczyło w Ghoscie klikać Local - Disk - To Disk i mogłam
skopiować od razu obie partycje małego dysku na większy dysk? I przeniesie
partycję systemową C dokładnie na taką samą dysku większego oraz D na D?
Skąd mam pewność, że nie pomiesza czegoś. Miałam na starym dysku 2 partycje
po 40 GB na nowym utworzyłam 60 oraz 240. Pewne, że przeniesie odpowiednio
dobrze partycje i zostawi na obydwu partycjach nowego dysku odpowiednio
wolnego miejsca?
Czy to pewny program? Bo podczas uruchamiania wyskakuje jakiś komunikat(nie
znam wcale angielskiego)?

> dokladnie - dziwie sie, ze watkotworczyni nie kopiowala wprost
> partycja - partycja, czy wrecz jak piszesz dysk - dysk,
> tylko tworzyla (po cholere?) obraz
> a potem z niego odtwarzala...

Hmmm.... no przyznam: niewiedza!!!!
Choć z drugiej strony obraz może się kiedyś przydać jak system zacznie się
sypać?
Serdecznie pozdrawiam
Aśka