Re: serwer do zadań wszelakich

Autor: Ra <aa_at_aa.com>
Data: Sat 20 Feb 2010 - 14:41:58 MET

Maciek pisze:

> To sprawia wrażenie, jak byś szukał samochodu, który z zewnątrz będzie miał
> rozmiar Tico, ale w środku rozmiar i wyposażenie Mercedesa.
> Nie jestem specjalistą od sprzętu, ale wg mnie wirtualizacja i odtwarzanie
> hdmi wymaga odpowiedniej i porządnej karty graficznej oraz porządnego
> procesora. Zatem wszelkie energooszczędne płyty odpadają.
> Musisz zatem szukać płyty z pci-e na kartę graficzną i pci na kartę radiową.
> Funkcję access pointa bez problemu uzyska się przy pomocy hostapd i kart na
> chipsetach atheros.

Tak wymagania są spore ale prócz wirtualizacji chyba wszyskie założenia
spełniają płyty na ion-ie
Jako media center musi być w szafce rtv i jedyne miejsce u mnie to z
tyłu za dekoderem hd ew w szafeczce po zdjęciu tyłu. Myślałem nawet na
kupnem laptopa albo są też gotowe fajne małe skrzyneczki np
http://www.in4.pl/komentarze_Twintech_Giada_ION_Multimedia_PC,19308.htm
ale nie podoba mi się wymóg na dyski 2.5''
Dzięki wszytkim za wskazówki jeszcze muszę pomyśleć nad wyborem