Re: serwer do zadań wszelakich

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Sat 20 Feb 2010 - 12:35:02 MET

W dniu 2010-02-20 01:22, Ra pisze:
> [...]
> - bezgłośny/cichy
> - energooszczędny
> - pełne wsparcie dla linuksa
>
> Funkcje
> - media center odtwarzajÄ…cym mkv w 1080p
> - firewall, poczta
> - access point
> - jak da radę to powinien działać virtualbox z windows xp wówczas nie
> musi być bardzo energooszczędny
>
> Myślałem o zakupie płyty np zotac ion 330 o ile znajdę 100%
> potwierdzenie że może działać w trybie AP ale może lepszych rozwiązaniem
> będzie jakiś celeron tylko wtedy chyba nie uciągnie filmów w hd

Na prawdę nie możesz wziąść kilku urządzeń osobno?
AP - dobrych Accespointów pod dostatkiem, np ovislink na linuksie, cena
na poziomie ceny (dobrej sieciówki wifi na pci + pare godzin pracy by
zrobic z niej ap)

mkv i hdmi - np extreamer hd, proste w obsludze jak magnetowid, male,
zgrabne, jedynie fabryczne chlodzenie wypada mu poprawic, bedzie bezglosny

nas, firewall poczta - zrobisz juz na osobnym kompie, ale to juz bedzie
mogl byc dowolny biedny, na celeronie atomie co tam ci pasuje.

virtualbox z xp zeby sensownie dzialal - to na pewno nie na mini-itx z
1GB ramu, ktory rownoczesnie robi za soft-AP, odtwarza mkv, sciaga
torenty, obslugje firewall i ma jednordzeniowy procesor z 128k cache ;)