C2D E6600/6300 vs Pentium E6600/6300

Autor: Jacek Politowski <sorry_at_nie.istnieje>
Data: Sat 20 Feb 2010 - 12:06:40 MET

Co to za nowe zabawki Intela?

Intel® Pentium® Processor for Desktop E6600
Intel® Pentium® Processor for Desktop E6300
(być może i o innych numerach występują, nie sprawdzałem)

Numery "kłucą" się z dotychczas mi znanymi:
Intel® Core™2 Duo Desktop Processor E6600
Intel® Core™2 Duo Desktop Processor E6300

Krótki rzut oka na datasheety mówi mi w zasadzie tylko, że różnią się
procesem technologicznym, wielkością cache i częstotliwościami...

Co to?

--
Jacek Politowski