Re: szukanie uszkodzenia

Autor: Papa5merf <5merf_at_wp.pl>
Data: Sat 20 Feb 2010 - 00:18:55 MET

Órzytkownik "Gotfryd Smolik news" napisał:

> Dobrze że mnie uświadomiłeś, bo bym nie wiedział.

widzisz że zawsze się czegoś nowego można dowiedzieć:O)

> Szkoda że praktyka jest inna.

wiem jaka jest u nas praktyka, głąbuf u nas nie brakuje, wiem ze tak robią,
a po takiej poradzie przypomniałem sobie sytuacje jak znajomy sprawdzał w
ten sposób kompa, do dobrej płyty wsadził zły procek (uszkodził płytę) a
potem w tą płytę wsadził dobry procek (uszkodził procek), taka u nas
praktyka a stadionuf i autostrad dalej nie widać:O(