Re: [Pomocy] Komputer dla dziecka do grania

Autor: Wojtek <woytaski_at_op.pl>
Data: Fri 19 Feb 2010 - 13:22:58 MET

> Do wątkotwórcy: proponuję zacząć od podania budżetu, to mocno zawęzi
> poszukiwania odpowiedniej konfiguracji...

Sam nie wiem, bo śwagier nie potrafił mi powiedzieć ile jest w stanie
wydać...
Chodzi mi o to, żeby zasugerować mu pewien poziom ceny.
Zdaję sobie sprawę, że rozbieżność cen kompa dla gracza może być ogromna
(nawet kilka tyś.)
Dlatego podałem poziom gierek jakie mały obecnie ujeżdża...
Przyszłościowy - żeby za 2-3 lata można było jeszcze dokonać upgrade'u..
(zmiana grafiki, pamięci, etc..) Przy pozostawieniu płyty i procka na
przykład...

Ale dzieki za odzew - przynajmniej wiem, po twoim zestawieniu w jakim
zakresie się obracać...

pozdr.

--
Wojtek