Re: [Pomocy] Komputer dla dziecka do grania

Autor: ChrissP. <krzyszp_at_-tnij-.poczta.onet.-tnij-.pl>
Data: Fri 19 Feb 2010 - 10:33:13 MET

Michał wrote:

> i7 + 5870

> i3 + 4770

> E6300 + 4850 / 9800GT

> E5200 + 4670 / 9600GSO

;-)

Czyli trzeba trzech komputerów: przyszłościowego, ekonomicznego i pod
niewymagajce gierki ;-)

Rozumiem problem twórcy wątku, ale od razu przypominają mi się
wymagania klientów w sklepie - "ma być dobry i tani".

Do wątkotwórcy: proponuję zacząć od podania budżetu, to mocno zawęzi
poszukiwania odpowiedniej konfiguracji...

--
Pozdrawiam
Krzysztof