Re: NAS do firmy [OT]

Autor: Piotr Rezmer <piotr.rezmer_bez_spamu_at_ens.net.pl>
Data: Thu 18 Feb 2010 - 08:39:32 MET

Michal Kawecki pisze:

> 3 napędy 500 GB wykorzystam do innych celów, a zamiast nich wrzucę
> komplet zwykłych dysków 1,5 TB. Cenowo tak wyjdzie najkorzystniej.

Ponoć google robił kiedyś testy dysków których używa i okazało się, że
dyski klasy enterprise nie wykazały wyższej odporności na awarie.
Ja zdecydowałem się na tanie dyski Samsung 1.5TB HD154UI znajdujące się
na liście kompatybilności z NASem.
BTW, sprawdź listy kompatybilności dla Netgeara, okazuje się, że z
niektórymi dyskami NASy słabo współpracują (problemy z szybkością,
hibernacją).

--
pozdrawiam
Piotr