Re: Komputer - photoshop

Autor: a <mtutak(a)nixz*net_at_nospam.com>
Data: Wed 17 Feb 2010 - 21:16:44 MET

Użytkownik "Grzegorz Prędki" <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com> napisał
w wiadomości grup dyskusyjnych:hlger6$hf8$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> No to mi teraz wyjasnij jaki ten SSD ma dact przyrost wydajnosci skoro 90%
> rzeczy bedzie ladowane z HDD ?

To nie jest żadna tajemnica. Przy dużych plikach (np. wymienione PSD) nowe
dyski magnetyczne radzą sobie zupełnie nieźle osiągając sporo ponad 100MB/s
przy odczycie i zapisie. Natomiast coś co wymaga "pierdyliona" małych
plików, np. system operacyjny, pliki konfiguracyjne, katalog temp itp.
obnażają bezlitośnie zalety dysków SSD, w których czas dostępu jest
praktycznie zerowy, a fragmentacja FS ma znaczenie marginalne.

--
pozdrawiam
      Mikołaj