Re: USB- monitorowanie poboru prądu

Autor: Dominik & Co <Dominik.Alaszewskinagmailu_at_invalid.com>
Data: Tue 16 Feb 2010 - 09:55:16 MET

Radosław Sokół rzecze:

> Źle sformułowałeś pytanie :) Sugerowało, że szukasz progra-
> mu realizującego tę funkcję.

Napisałem "czy jest możliwość". Jak upewnię się, że jest
-ewentualnie będę szukał programu.

> Sprzęt raportuje pobór mocy w stanie, w którym znajduje się
> urządzenie, ale nie jest on mierzony, lecz pobierany z tab-
> licy. Jeżeli zatem w urządzeniu będzie zwarcie i będzie ono

Ale raportuje pobór mocy, czy to, czego urządzenie w trakcie
negocjacji sobie zażyczyło? Np. mysz zawołała 100 mA, a faktycznie
ciągnie 500? Będzie raportowane 100, czy 500?
(obie wartości "są w tablicy").

--
Dominik (& kąpany)
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy w oparciu o Art. 54 Konstytucji RP