Re: USB- monitorowanie poboru prądu

Autor: Dominik & Co <Dominik.Alaszewskinagmailu_at_invalid.com>
Data: Tue 16 Feb 2010 - 09:15:35 MET

Piotr Rezmer rzecze:

> W Windows, w Device Manager możesz odczytać pobór prądu dla obiektów:
> USB Serial Bus Controllers/USB Root HUB. Jeśli jest tam podpięte
> urządzenie (u mnie właśnie wyświetlił myszkę HID-compliant mouse 100mA)
> to pokaże pobór prądu.

No ale jak zaznaczyłem- to jest ile pobiera, czy ile "sobie życzy"?

Bo po pierwsze (przynajmniej w XP) nagłówek kolumny to "Wymagane zasilanie",
po drugie wartość jest dziwnie stała ;-)

Dlatego pytam, czy w ogóle sprzęt udostępnia taką możliwość (programowego
sprawdzenia).

--
Dominik (& kąpany)
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy w oparciu o Art. 54 Konstytucji RP