Re: USB- monitorowanie poboru pr?du

Autor: <zet_at_neostrada.pl>
Data: Tue 16 Feb 2010 - 11:52:58 MET

Dominik & Co <Dominik.Alaszewskinagmailu@invalid.com> wrote:
> Witam,
>
> Czy jest mo?liwo?? programowego sprawdzenia, ile pr?du
> pobiera (a nie ile "sobie ?yczy") w danej chwili konkretne
> urz?dzenie usb?

Odpowiem tak - USB host dowie sie tylko ile sobie zyczy dane urzadzenie,
a to czego szukasz - czyli "monitorowanie na biezaco poboru proadu" - z
tym w zadnych z hostow nie spotkalem sie - w zadnym z {OU}HCI.
Czyli raczej nie spodziewaj sie czegos takiego w jakimkolwiek rozwiazniu
software'owym skoro sprzet tego nie wspiera.

Hosty co najwyzej maja sprawdzanie "przeciazenia pradowego" portu, ale
nie maja pomiaru poboru pradu na biezaco.

p.s.
A moze o czyms nie wiem? Jesli tak - chetnie sie dowiem.

zet