Re: [Dell Studio XPS 16] Wyświetlacz LCD RGB-LED a W-LED

Autor: Latet <latet_at_sdasda.pl>
Data: Mon 15 Feb 2010 - 15:49:21 MET

> Dzięki podświetlaniu RGB jest możliwość ustawienia "sprzętowego" temp.
> barwowej bieli, przy białych diodach i świetlówkach temp. barwowa jest zaszyta
> na stałe (najczęściej koło 7500K) i jej zmiana jest możliwa wyłącznie dzięki
> "przyciemnianiu" poszczególnych kanałów RGB (co słabo wpływa na tonalność
> obrazu).

OK, to spora zaleta, ale czy tylko tyle?
Czy poszczególne diody święcą cały czas jednostajnym światłem, czy też biorą
udział na bieżąco w tworzeniu obrazu, np. w obszarze wyświetlania nieba na
zdjęciu - przygasają diody zielona i czerwona, a świeci niebieska? A przy
czerni... gasną wszystkie... No... chyba się nieco rozmarzyłem...

latet