Re: [OT] Realizacja gwarancji

Autor: Norbert <noreply_at_reply.no>
Data: Mon 15 Feb 2010 - 14:08:50 MET

Dnia Sun, 14 Feb 2010 00:06:01 +0100, LeP napisał(a):

> Chodzi o to, że ja również miałem ma wylocie 12 a zamontowanie 8 na przodzie
> pomogło o tyle, że jak nie grałem w stalkera albo modern warefare to było
> ok. Potem przeniosłem tę 8 w komin procesora , a zamiast niej wrzuciłem 12 i
> 12 z boku dmiąca na kartę i temeratury w stresie spadły o 15 stopni a w
> iddle ok 10. Początkowo chodziło to na 12V, ale było za głośno, więc
> zszedłem do 5 i też daje radę. Dodatkowo dwa śledzie pod kartą są ażurowe,
> bo nie sztuka wdmuchać zimne powietrze, trzeba ciepłe wypuścić. Jak na razie
> [...]

To chyba nie to jednak, GPU-Z logowal temparatury i podczas gry, gdy
nastapilo sypniecie, najwyzsza temp. byla okolo 50*.
To jest w ogole dziwne, bo najczesciej i napewniej pada na grze, ktora malo
obciaza GPU (okolo 20%), gierka to Plants vs Zombies. Wlaczenie tej gry
jest niemal gwarancja, ze max. do 30 minut nastapi zwis. Inne gry, nawet
mocno eksploatujace GPU sypia o wiele rzadziej. Np. CoD WaW sypie raz na
kilka h, czasem wcale, CoD MW sypie czesciej, raz na około godzine, a np.
taki Grid, mimo, ze mocniej wali po GPU niz CoD MW, nie sypnal kompa
jeszcze ani razu, choc tez sporo godzin byl uzywany. Od razu dodam, ze ta
pierwsza wymieniona gra nie jest walnieta, bo na innej grafie dziala
bezawaryjnie, na kompie corki tez nigdy nie sypnela. U mnie na grafie
HD4850 sypie co 30 minut. Drivery mam aktualne, od listopada sa to juz 3cie
drivery i na kazdych bylo to samo.

--
pozdrawiam
Norbert