Re: [OT] Realizacja gwarancji

Autor: LeP <lesp_at_onet.pl>
Data: Sun 14 Feb 2010 - 00:06:01 MET

Użytkownik "Norbert"

> Tak, kurcze, przepraszam za literowke, chodzi o 4850 :-)

> Mam na "wylocie" 12cm wiatrak, na wlocie 8cm, ktory dmie po dyskach. Ale
> moze to rzeczywiscie przegrzewanie, sprobuje pomierzyc temp. pamieci.
> Dzieki za slowo.

Chodzi o to, że ja również miałem ma wylocie 12 a zamontowanie 8 na przodzie
pomogło o tyle, że jak nie grałem w stalkera albo modern warefare to było
ok. Potem przeniosłem tę 8 w komin procesora , a zamiast niej wrzuciłem 12 i
12 z boku dmiąca na kartę i temeratury w stresie spadły o 15 stopni a w
iddle ok 10. Początkowo chodziło to na 12V, ale było za głośno, więc
zszedłem do 5 i też daje radę. Dodatkowo dwa śledzie pod kartą są ażurowe,
bo nie sztuka wdmuchać zimne powietrze, trzeba ciepłe wypuścić. Jak na razie
od lipca nie miałem żadnego zwisu, a już chciałem oblepić miedzią
radiatory...

--
LeP