Re: Western Digital Caviar Black 1TB - WD1001FALS - czemu taki wolny?

Autor: Invi <adii__17_at_o2.pl>
Data: Sat 13 Feb 2010 - 13:52:09 MET

W dniu 2010-02-13 12:59, Budzik pisze:

> ale ja pytam, czy to nie jest normalne?
> Bo pytajacy martwi sie o te "skoki".

http://img7.imageshack.us/img7/2751/hdd1t.png
http://img14.imageshack.us/img14/7368/hdd2d.png

Imo gdyby było normalne to na obu dyskach wykres powinien wyglądać
podobnie, a tymczasem na pierwszym screenie widać chwilowe spadki, których
już nie widać tak bardzo na drugim screenie.
Żeby nie było to, że wykres ogólnie idzie w dół to mnie nie martwi.