Re: Western Digital Caviar Black 1TB - WD1001FALS - czemu taki wolny?

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Sat 13 Feb 2010 - 09:59:23 MET

Osobnik posiadający mail m5c@go2.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> Ten dysk to starszy model, którego nie powinno być już w sklepie.

co to znaczy, ze nie powinno byc go w sklepie? Na jakiej zasadzie wydawane
sa takie zakazy?
Mowiac prosciej - jest sobie sprzedawca. Wystawia do sprzedazy dysk,
podajac jego nazwe modelu. Jezeli wszystkie dane ktore podał, były
prawdziwe, to gdzie widzisz przewinienie sprzedawcy?

> Jeśli
> sprzedawca ma go z wyprzedaży za grosze, to żadanie wymiany jest całkiem
> normalne.

na jakiej podstawie?

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")