Re: dobry webcam mega-pixel

Autor: Paweł <pawel.neo_at_neostrada.pl>
Data: Sat 13 Feb 2010 - 07:25:23 MET

> Dobrze by było, aczkolwiek już objęcie widokiem całej przedniej to by
> było ok.

Do tego potrzebna jest kamera o nietypowym formacie obrazu. Zwróć uwagę
że szyba w samochodzie ma proporcje boków tak na oko 3:1. Jeśli
zastosujesz zwykłą kamerę uzyskasz dwa ciemne paski paski na górze i na
dole. Będą one zajmowały znaczącą część kadru. Zapewne spowoduje to
błędne działanie układu automatyki kamery ustawiającą odpowiedni czas
migawki.
Wg. mnie najlepiej wyglÄ…da obraz nagany kamerÄ… z obiektywem o kÄ…cie
widzenia około 60 st. umieszczoną tuż przed przednią szybą. Jest on
zbliżony do tego co widzi ludzkie oko.

Paweł