Re: telewizor lcd jako monitor

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Thu 11 Feb 2010 - 15:00:05 MET

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "qwerty"
>Jak to wychodzi antena? Przez przewód antenowy nie masz cyfrowego sygnału na tv.
>Musisz podłączyć przez scart, lub hdmi.

Tfu, możliwe, ze SCART, albo inna forma analogowego sygnału. Nie
pamiętam już. W każdym razie, cyfrowy sygnał wychodzi tylko w przypadku
najdroższego dekodera po HDMI.

>Na pewno kart nie rozdają?

Na pewno.

>Nie muszą być CI. Tu masz przykładową kartę z vectry:
>http://www.youtube.com/watch?v=URyZvUF7En8 - 0:38

Z tego co czytałem po jakichś dziwnych forach, co najwyżej można
z urządzenia wydłubać kartę, ale to jest Nagravision, więc jest parowana
z urządzeniem. (w przypadku UPC; co jest dokładnie w Aster - nie wiem).

--
.\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\.