Re: SPDIF Problem

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Thu 11 Feb 2010 - 14:07:21 MET

"barum" <barumbarum1.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message
news:hl0v47$2t1$1@inews.gazeta.pl...

> Nie przesadzaj, przecież działało do czasu padu systemu. A powody takiego
> podłączenia mogą być różne: brak wolnych wejść, separacja galwaniczna. Po
> dostałeś hasło "TOSLINK", żebyś się mógł zorientować, że nie jest to żadne
> cudaczne rozwiązanie. Ale skoro postanowiłeś się dziwować, to się dziwuj
> ;)

Skoro tak, moze trzeba by sprawdzic ktore wyjscie karty jest ustawione jako
domyslne? Pytajacy nie podal o jaki system chodzi, ale moja karta ma
pierdylion wejsc i wyjsc (w tym cyfrowe optyczne i coaxial) i trzeba
odpowiednie ustawic jako domyslne, zeby cokolwiek bylo na nie podawane. To,
ze dioda swieci nie znaczy jeszcze, ze jakikolwiek sensowny sygnal na tym
wyjsciu jest.

Pozdrawiam
Kamil