Re: Prośba o ocenę zestawu biurowo/projektowego

Autor: quent <xx_at_xx.com>
Data: Thu 11 Feb 2010 - 09:15:06 MET

Użytkownik "Artur Frydel" <artur.frydel@gmail.com> napisał w wiadomości
news:1e97yalprge84.dlg@bzyk.dyndns.org...
> Jak
> słyszę że ktoś opiekuje się setkami komputerów i nie spotkał uwalonych
> dysków to dziwnym mi się to wydaje :) Albo gość ma do czynienia z samymi
> markowymi pecetami, albo ja mam jakiegoś pecha... Również mam do czynienia
> więcej niż jednym pecetem i zajmuję się tym zawodowo - uszkodzenie dysku
> twardego to wcale częsta usterka IMO.

Rejestrujemy każdą awarię i takie są fakty. W ciągu 7 lat padł jeden dysk!
Uwierz mi... chciałbym, żeby było inaczej ;-D

Markowy komputer nie ma tu nic do rzeczy. Siedzi w nim taki sam dysk jak w
każdym innym.
Ok 60% komputerów mamy od Dell-a ale to dopiero od ok. 4 lat - sukcesywnie
zmienialiśmy. Reszta to składaki zwykłe o najróżniejszych konfiguracjach.
Poza tym akurat z tymi Dell-ami mamy sporo problemów. Zasilacze padają jak
muchy :-/
Widać, że akurat ja mam pecha do zasilaczy a Ty do dysków ;-)

Pozdr.