Re: Wymiana procesora - czy to ma sens

Autor: qwerty <qwerty01_at_poczta.fm>
Data: Wed 10 Feb 2010 - 14:51:53 MET

Użytkownik "budda" <nospam@nospam.xx> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:hku32q$rk4$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> x) czy operacja się uda, tzn. czy jeśli włożę C2D to będzie to wszystko
> działać, czy chipset, BIOS pociągnie?

Jak bios rozpozna to pójdzie

> x) czy będę musiał zmieniać jakieś parametry w biosie, np. napięcie prądu
> zasilajÄ…cego procesor?

Jak masz ustawione na auto to nic.

> x) czy warto kupić używany procesor, np. na Allegro?

Jeżeli działa - tak.

> x) czy to ma sens, czy będzie odczuwalna poprawa wydajności - czy szkoda kasy
> i lepiej nie zawracać sobie głowy?

Za leży ile kasy chcesz przeznaczyć. Jeżeli nie jest to dla ciebie majątek, to w
grach powinieneś odczuć różnicę.

> będę wdzięczny za odpowiedź na wszystkie lub niektóre pytania :)

Tylko ostrożnie wkładaj, bo widziałem przypadki przy zmianie CPU osoba nie
odblokowała dźwigienką gniazda i wyrwała procesor bez nóżek (athlon x2). ;)