Re: Prośba o ocenę zestawu biurowo/projektowego

Autor: Lisciasty <lisciasty.pl_at_googlemail.com>
Data: Wed 10 Feb 2010 - 12:16:53 MET

On 10 Lut, 11:47, Radosław Sokół <Radoslaw.So...@polsl.pl> wrote:

> A według mnie jest mało zauważalny i okupiony wzrostem hałasu
> i ryzyka awarii. Myślę, że na tym należy zakończyć dyskusję.
> Pytający sam oceni, komu bardziej ufa i czyje argumenty bar-
> dziej do niego przemawiają.

Wasza wymiana zdań jest bardzo cenna dla mnie, sporo mi uświadomiła.
Przyznam, że z początku byłem napalony na tego raida jak szczerbaty na
suchary, pewnie z tego względu że to rozwiązanie potaniało bardzo
ostatnimi czasy oraz że nigdy nie miałem takiego czegoś w rękach i
chciałbym się pobawić. Ale biorąc pod uwagę charakter pracy tego
komputera chyba faktycznie raid nie ma sensu, szybsze odpalanie
systemu jest fajne ale jak się go włącza rano i potem komp działa
przez naście godzin, to w zasadzie żadne udogodnienie. Pobawię się
raidem kiedyś jak będę składał złoma dla siebie :]

Obecnie planuję kupić jakiegoś szybkiego samsunga 3,5" a w razie gdyby
faktycznie było go słychać na zewnątrz, zapakuję go w taką wyciszarkę:

http://www.proline.pl/sklep.php?p=SCY+QUIET+DRIVE

Cena sumaryczna wyjdzie wtedy jak za 2 dyski, ale myślę że samsung +
dobra obudowa powinno sprawić że nie będzie hałasu. Pożyjemy
zobaczymy.

Pzdr.
L.