Re: Prośba o ocenę zestawu biurowo/projektowego

Autor: quent <xx_at_xx.com>
Data: Wed 10 Feb 2010 - 09:18:12 MET

news:2010021008020900@grush.one.pl...
> Bo niewiele to daje w sensie wydajności w *typowych* zasto-
> sowaniach, a wprowadza *poważne* ryzyko utraty danych nie
> tylko przy problemach z dyskiem (awaria), ale też przy nie-
> których aktualizacjach BIOSu czy przypadkowych modyfikacjach
> zawartości pojedynczego dysku macierzy?

To ma być komputer do pracy więc backup trzeba mieć jakoś rozwiązany.

> O kilkanaście procent.

Kilkanaście? Czyli ile konkretnie? 11 czy 19?
Jak dla mnie po prostu zauważalnie szybciej! Na tyle szybciej, że cieszę się
z tej zmiany :-)

> A bezpieczeństwo spadło o połowę.
> Lepiej kupić jeden szybszy dysk, a drugi wolny przeznaczyć
> na kopie zapasowe.

Backup to zupełnie inna kwestia. Jeśli na komputerze się pracuje to trzeba
to mieć po prostu...

Pozdr.
www.elipsa.info