Re: Prośba o ocenę zestawu biurowo/projektowego

Autor: Lisciasty <lisciasty.pl_at_googlemail.com>
Data: Tue 09 Feb 2010 - 19:24:29 MET

On 9 Lut, 18:53, Michał <mbier...@wywalto.o2.pl> wrote:
> 2,5 cala też będzie stukać przy seeku.

Pewnie będzie stukać, ale nadzieje pokładam w dobrej obudowie :]
Myślałem też nad czymś takim,

http://www.proline.pl/sklep.php?p=SCY+QUIET+D+2.5

ale cena jest lekko z dupy, rozważam jednak taki zakup jakby było
głośno.

> Zaproponowałbym rozważenie SSD, ale mnie zaraz zjedzą...

Obawiam się że mnie też zjedzą, koszty ;]
Chyba poczekam aż toto stanie się bardziej powszechne i stanieje...

Pzdr.
L.