Re: Prośba o ocenę zestawu biurowo/projektowego

Autor: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here_at_go2._and_here_.pl>
Data: Wed 10 Feb 2010 - 08:11:35 MET

Dnia 09-02-2010 o 18:20:47 Lisciasty <lisciasty.pl@googlemail.com>
napisał(a):

> Popieprzyło mi się, patrzyłem na 320 GB. Te są 50 zł droższe na
> sztuce.
> Tylko jednak hałas, między 24dB a 28 sB różnica jest spora :/
>
> Pzdr.
> L.

No aż sprawdziłem na stronach Western Digital:

seria Blue: http://www.wdc.com/en/products/products.asp?driveid=513
idle: 24 dB
seek 0: 26 dB

seria Black: http://www.wdc.com/en/products/products.asp?driveid=479
idle: 22 dB
seek 0: 25 dB

A więc nie dość, że szybsze, to i cichsze.

A cena? Np. w Agito Black są o całe 14 zł na sztuce droższe...

Ale tak jak inni sugerują - dałbym jeden porządny 3,5" z cache 32 MB.

No i dodał nagrywarkę DVD na backupy - bo coś nie dostrzegłem jej w Twojej
konfiguracji.

--
Brak sygnaturki.