Re: Jaką obudowe?

Autor: Adni <adni78_at_gmail.com>
Data: Tue 09 Feb 2010 - 03:08:33 MET

> a, faktycznie, nie doczytalem. to moze antec 900 badz 1200 (ale toto
> niestety drozsze sa)? btw, po co ci tyle zatok? /me uzywa napedow
> optycznych tylko zasadniczo do instalacji systemu/ripowania muzy, wsio
> inne idzie na pendrajwy i dyski zewnetrzne...
Te Anteci raczej nei dla mnie - wg. mnie bardzo azurowe przez co
troszke głośne, raczej nie bardzo stabilne, okno w boku nie bardoz mi
sie podoba, ponadto gora , bedzie dla mnie niedostępna ,w 900 pełni
funkcje uzytkowe (miejsce na drobiazgi , we-wy osadzone na gorze)
a 4 zatoczki, bo:
1. Nagrywarka DVD
2. Odtwarzacz Blu-ray
3. Front panel z różnymi we/wy
4. Kieszeń na dysk zew.(oczywiście moge mieć zew. obudowe dysku na np
e-sata, ale to dodatkowe miejsce , dodatkowe kabelki na zewnątrz)
1 i 2 bo ja jedenak czasami uzwam płyt (a nie bede przecież wymieniać
napędów do róznych celów)
3 i 4 bo tak mam ustawiony komp, ze każdorazowe sięgnięcie do tyłu
obudowy to mały problemik (wygląda tak jakby komp był w szafce
dostosowanej do wielkości obudowy).