Re: Dysk SSD jako systemowy C:\ - czy to dobry pomysł?

Autor: Lisciasty <lisciasty.pl_at_googlemail.com>
Data: Mon 08 Feb 2010 - 23:47:02 MET

On 8 Lut, 17:56, Tomasz Bątor <m...@koralgol.pl> wrote:
> Nie. Nigdy więcej nie będziesz chciał mieć systemu na HDD.

Podczepię się na sępa pod dyskusję. Mam problem z decyzją
co kupić teściowi do kompa biurowego/cadowskiego.
Moim priorytetem jest cisza, jak również szybka praca
(ale bez przesady, zdecydowany nacisk na ciszę).
Myślałem o 2 cichych dyskach w raid0, ale być może
lepszym rozwiązaniem jest SSD?
Nie mam bladego pojęcia praktycznego o SSD i trochę
boję się komuś coś takiego proponować ale może niesłusznie?

Pzdr.
L.