Vista x64 na dwóch dyskach?

Autor: Michał <michal_www_at_onet.pl>
Data: Mon 08 Feb 2010 - 15:14:56 MET

Witam

Mam dwa dyski twarde w komputerze, majÄ… takie parametry wg SiSoft Sandra:

Systemowy:
750 GB
16 MB Cache
14 ms
SATA
odczyt: 69,8 MB

Zapasowy:
250 GB
8 MB Cache
15 ms
ATA 100
odczyt 58,3 MB/s

Komputera ma 5 GB RAM, procesor E2160 podkręcony do 2,4GHz.

Przeniosłem plik wymiany na pierwszą partycję tego drugiego dysku ale
nadal to nie chodzi tak jakbym chciał. Szczerze mówiąc nie odczyłem różnicy.

Co zrobić by poprawić wydajność przy uruchamianiu programów, żeby
szybciej ładowały się strony z localhosta (tworzę dość skomplikowane
serwisy), czyli wydajność bazy MySQL. Żeby szybciej otwierać grafikę i
żeby płynniej chodził przy przeglądaniu jednej strony na 5ciu
przeglÄ…darkach.

Czy dałaby mi coś wymiana procesora na takiego z nieobciętym cache, np
E7300?

Czy dałaby coś zmiana dysków na RAID 0?

Co jeszcze innego można zrobić?

Pozdrawiam