Re: JakÄ… obudowe?

Autor: Konrad 'd3viCe' Pióro <xbaenq.cvbeb_at_mnfx.cy>
Data: Mon 08 Feb 2010 - 10:30:26 MET

On Mon, 8 Feb 2010 10:23:44 +0100
Konrad 'd3viCe' Pióro <xbaenq.cvbeb@mnfx.cy> wrote:

> Czy mógłbyś napisać który model to jest ten starszy, a który nowszy?

Aha i jeszcze mam np. Centuriona 590 z trzema koszykami na dyski
(łącznie 12 dysków twardych). Jestem bardzo zadowolony, bo za podobne
rozwiązanie w wersji 19" musiałbym dać kilka tysięcy PLNów. Na
dodatek wentylatory 3x 120mm z przodu i 1x 120mm na procesorze
załatwiają ładnie sprawę chłodzenia, słychać tylko dyski jak warczą :)
Stal tak porzÄ…dna jak w Chieftecu.

--
Pozdrawiam
Konrad 'd3viCe' Pióro