Re: Jaką obudowe?

Autor: Mirosław Szejduk <shango_at_o2.pl>
Data: Mon 08 Feb 2010 - 08:13:44 MET

Użytkownik "Adni" <adni78@gmail.com> napisał w wiadomości
news:a10367a8-93c1-43b8-bd0d-83306d8c206a@z26g2000yqm.googlegroups.com...
Witam
Właśnie zamierzam poskładać nowy komp.
Jaką polececie obudowe PC.
Obudowa powinna być typu midi tower z min. 4 zatoczkami 5,25'',
stabilna (wiec jak najbardziej stalowa), w miarę cicha,z boku 2 otwory
na wentylatory (procka i grafiki). Sposób mocowania wszystkich napedów
(i może
kart) powinien umożliwiać przykręcanie śrubkami (tzn. może być jakiś
system bazśrubkowy, ale otwory tak skontruowane by dało się dokręcić.
No i obudowa powinna być w miarę trwała.
Pozdrawiam:
Adni

Poszukaj na allegro obudowy z komputerów t-system, zaoszczedzisz kupe kase a
bedziesz miał sprzet jaki oferuja za 400 zl nowy jesli chodzi o jakosc
wykonania. Ja kupilem za 20 zł pomalowalem w lakierni i mam świetną obudowe midi
tower.

Mirek