Re: Jaką mp3 polecacie?

Autor: KILu <byter_at_wp.pl>
Data: Sun 07 Feb 2010 - 09:56:42 MET

Brodi wrote:
> Markowe sony itp to 2 G za 300 zł czyli jak dla mnie przesada, w dodatku
> mają wbudowane baterie czyli ta sama wada co ipod.

Wbudowany akumulator to wada? Przeciez on z reguly wytrzymuje kilkanascie
godzin, a przynajmniej urzadzenie ma znacznie mniejsze gabaryty i w
dokladniejszy sposob, niz przy wymiennej baterii okresla poziom
naladowania aku.

Sam do dzis uzywam czesto wynalazku o nazwie MobiBLU DAH-1500 (znanego tez
jako Q-be i SupportPlus) - mimo wymiarow bateria trzyma w nim kilkanascie
godzin, moze lezec przez rok i sie nie wyladuje, a jakosc dzwieku ma
pierwszorzedna. Inna sprawa, ze w kwestiach brzmienia i wygody obslugi
niewiele playerow doruwnuje iAudio X5, ale to duza krowa z taka sobie
bateria. ;)

> Jeśli bardzo ci zależy na dodatkowych bateriach to zaryzykuj coś takiego
> http://allegro.pl/item901515686_odtwarzacz_mp3_8gb_radio_fm_m04_gratis_za_20zl.html
> jakość zadowalająca na mx300, tani, pojemny, i zasilany zwykłym
> akumulatorkiem AAA

Z moich doswiadczen z podobnymi wynalazkami (a widzialem ich wiele - takze
tych "MP4") wynika, ze te zabawki to straszny szajs, ktorego nalezy unikac
jak ognia. :) Dzwiek maja do niczego, sa toporne w obsludze i tragicznie
wykonane. Baterie zra jak smok, takze gdy sa wylaczone (nie wiem, czy to
ostatnie dotyczy najnowszych modeli, ale reszta sie zgadza). Inna sprawa,
ze MX300 brzmia jak brzmia, ciezko na nich uslyszec niedostatki w pasmie -
ale juz przydzwieki z cyfrowej czesci ukladu slychac jak na dloni. :)

> Osobiście polecam Sennheiser cx300 cx400 cx500 bo używam.

Ja ponownie odradzam do biegania zarowno douszne (zle przenosza dolna
czesc pasma i na dworze wymagaja znacznego zwiekszenia glosnosci, co
szkodzi uszom), jak i dokanalowki (skutecznie tlumia dzwieki z otoczenia).

--
KILu