Re: Jaką mp3 polecacie?

Autor: Brodi <madmax81_ilikespam_at_interia.pl>
Data: Sat 06 Feb 2010 - 23:34:45 MET

eko pisze:
> Witam!
>
> Jaką mp3 polecacie?
> Najważniejsza jest wygoda w korzystaniu podczas pieszych wycieczek.
> Bardzo ważne są wygodne, nieuciskające uszy, ale dyskretne słuchawki.
> Także łatwość w przerzucaniu plików w komputera jest ważna.
> Na jaki czas używania bez ładowania baterii można liczyć? Ile czasu trwa
> ładowanie baterii i czy można dokupić dodatkową baterię?
>
> Bardzo proszę o rady wynikające z używania.
>
> Pozdrawiam
hm...
ipod fajna rzecz ale baterii nie wymienisz bez lutownicy :]

Markowe sony itp to 2 G za 300 zł czyli jak dla mnie przesada, w dodatku
   mają wbudowane baterie czyli ta sama wada co ipod. Samsunga znowu nie
obsłużysz bez windows media player :/

Jeśli bardzo ci zależy na dodatkowych bateriach to zaryzykuj coś takiego
http://allegro.pl/item901515686_odtwarzacz_mp3_8gb_radio_fm_m04_gratis_za_20zl.html
jakość zadowalająca na mx300, tani, pojemny, i zasilany zwykłym
akumulatorkiem AAA - dokupisz 4 energizery albo sanyo eneloop +
ładowarka i masz grania na 24 godziny, widoczny przez dowolny system
jako pedrajw.

Co do słuchawek to i tak nie ma znaczenia co kupisz bo słuchawki zawsze
można sobie dokupić jakieś markowe, no może 1 % to wyjątki - słuchawki z
pilotem :/
Osobiście polecam Sennheiser cx300 cx400 cx500 bo używam.