Re: Karta graficzna dla sporadycznego gracza

Autor: Michał Bień <mbien_at_invalid.pl>
Data: Sat 06 Feb 2010 - 08:51:47 MET

W dniu 2010-02-06 08:25, Przemolo pisze:
> Witam,
> obecnie posiadam GeForce 7300 DDR3 128MB na PCI-E... ogólnie do
> większości zastosowań jest ok ale raz na czas gdy chciałbym w coś zagrać
> (np. GTA4, NFS Shift czy inną nowość), no to już jest problem. W związku
> z tym, że granie to sporadyczna czynność wykonywana na komputerze, nie
> chciałbym też wydawać kupy kasy... myślę więć ew. o zamianie na coś,
> czego stosunek możliwości do ceny będzie dość duży. Co polecicie? Kupić
> jakąś używaną GeForce 9500? 9600? a może 8600 czy 8800 wystarczy?
> Rozumiem, że koniecznie na DDR3 i min. 512MB?
> [...]

        IMHO GF 8800GT (nie GTS/GTX - strasznie się grzeją i ciągną prąd), a
jak Ci się uda to 8800 GTS-512. Nie ma co się silić na nowa - nawidia
juz trzeci raz ją przemalowuje i sprzedaje pod kolejną nazwą.
Uzywana do kupienia poniżej 200 zł, choć na AlleDrogo sezon łowiecki na
jelenie trwa w najlepsze:

http://allegro.pl/47442_8800.html?id=47442&order=p

/Michał Bień